Aşkım bende instgramdan bir çok sayfayla görüştüm ama güvenemedim Bağcılar meydanda gelgör ve sema kırtavsiye var direk seçip 2 güne yapıp arıyorlar gelin alın diye ben epoksi magnet yaptırdım sadece çocuğun adı yazmasın istedim çocuğun adını kim napcak düşüncesiyle ayetel kürsi yazdırdım herkes buzdolabına asar diye bebeğin adını da en alta eklettim . Yanına da tesbih aldık mavi renkte . Bir de beyaz kese ve çikolata alacağız . Gelenler kesenin içine bir tane magnet bir tane tesbih çikolata atsınlar diye . Sana da fikir olsun . 50 tane magnete 650 tl verdim magnetler baya kaliteli ve şık bu arada