Deletedmom308 Canım 1 aylık giyeceklerini en azından uzun al zaten hastane çıkışları uzunda oluyor içinde.2,3 tane tulum al. 3,4 tane alt üst takım al, zıbını da 0-3 3-6 al kısa uzun karışık bende mayısın ilk haftası olacak doğum bu şekilde alıyorum.