Şehir hastanesine gitmiştim öğrendim eşim de dışarda bekliyordu kan vermeye indik orda kızımız olacak dedim sevindi ama doktor erkek demişti benim içime erkek doğuyordu demek yanılmışım dedi biraz bekledim çaktırmadan dedim hayır yanılmamışsın doğru oğlumuz olacak sevindi baya zaten ilk çocuğumuz ne olursa olsun sevinirdi 😉