Mrikgn benimde 10 gün bugün iğnenin 3 kere kaset test yaptım çok silkkte olsa çıkmıştı ama bugün erken gebelik yaptım hiç birsey yok benimde olmadı sanırım olsa çıkar miydi acaba 5 inde yapmam lazım normalde testi hala umut var mı acaba erken gebelik zaten kaç gün önceki gösteriyor olsa kesin ciksrti 21ninde vuruldum igneyi