Bende 22+5 haftalık ilk gebeliğim doktor bebek plasentanın arkasında dedi o yüzden hissedemiyorum büyüdüğü zaman belli olur dedi plasenta Tampon görevi görüyor dedi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲🏼🤍 Kızım olacak bir de o da kızlar az hareket eder derler