Merhaba 4 ağustos tarihinde 7 haftalık bebeğimi kaybettim. Kürtajdan sonra ilk adetimi eylül 2 de gördüm. İkinci adetimi ise 12 gün gecikmeyle 13 ekimde gördüm. Adetten sonra yumurtlama 24 ekime denk geliyor ama pik görmedim ovulasyon testlerimde aşağıdaki gibi sizce yumurtlama olmuyor mu 🙄

-