duygymn arkadaşlar aranızda hiç bu şekilde rapor alan var mı? iş yerimde 10 saat ayakta duruyorum oturarak çalışmak için bu şekilde rapor almamı söylediler. daha önce alan var mı ?
gamzecgr duygymn ayakta çalışamaz raporu o da heyet raporu olarak geçiyor ayakta çalışamaz raporu ama devlet takipliyseniz almanız çok zor risk yoksa özel takipliyseniz doktorunuz yardımcı olabilir özelde almak daha rahat devlete göre
gamzecgr duygymn bir deneyin belli olmaz ama bu tarz raporları devlette almak zor baya doktorunuz yardımcı olur belki