Eminer o hastaneye bi kere gittim aciline leş gibi bi hastane kadın doğum acilinde doktor masasında çekirdek çitliyolardı köpek gibi tersliyolar hastaları yalandan geçiştiriyolar dedikodularını bile bölmediler kimbilir doğumda nasıldırlar allaha bidaha düşürmesin oraya