Kızlar merhaba. Bugün yenidoğan kontrolümüz vardı. Bebeğim sadece 50 gram almış. Çok üzüldüm. O kadar emziriyorum bazen yetmediğini düşünüp Mama veriyordum. Doktor çocuk aç dedi Gaz sıkıntımız olduğu evolvia ac mama önerdi iki sefer verdim ama daha kötü yaptı sanki ıkınmakan bebek kıpkırmızı kesiliyor korkuyorumda ilk bebeğim.