Bence kısa bir takipten sonra veterinere götürün kedinizi. Siz ve bebeğinize bir şey olma konusunda da bende 17 haftalık gebeyim ve benimde 1,5 senedir baktığımız bir kedimiz var ve sizin gibi hatta daha fazla baskıda kalıyorum bebeğe bir şey olur , bebeğe tüy kaçar, ciğerleri dolar ,mikrop kapar vs. Doktoruma sorduğum da ise aşilari tam ise bir problem yok , kedi ile büyüyen bebekler alarjik olarak bağışıklık kazanıyor dedi sadece tuvaletini kesinlikle sen temizlemeyeceksin elini dahi sürmeyeceksin dedi. Hem arkadaşların dediği gibi zaten bununla ilgili test yapmış olması gerek doktor bir problem çıkmadiysa bence kulak dahi asmayin öyle diyenlere.