aybukekurt55 Merhaba kızlar gebelikte idrar yolu enfeksiyonu geçirince aksef 500 diye ilaç var doktor onu verdi ama bende aşırı halsizlik ve ligde bulanması kusma var kullanıp başına gelen var mı aynı şeyleri yaşayan
Mavidunyamm aybukekurt55 idrar yolu enfeksiyonu ilerlerse tehlikeli olabilir ilacınızı için en azından 5 gün kullanın. Enfeksiyon başka şekilde atılmaz.
Gamzegkhnn aybukekurt55 bende idrar yolu için kullanıyorum 2. Günüm bugün hiçbir sıkıntı yaşamadım. Bence herkesin bünyesi verdiği tepki farklı, doktora danış mutlaka
ManolyaaMerihh Ben kullandım çok ateşlendim enfeksiyon vardı çok şükür bir sıkıntı yaratmıyormuş bu ilaç hamileler için diye verdi doktorum bi kaç doktora da sormuştuk
aybukekurt55 ManolyaaMerihh bana da doktor hamileler için diye verdi ama ben kafamı kaldıramıyorum miğde bulantısı yapıyor bıraktım içmeyeceğim
ManolyaaMerihh Aslında çok hafif bir ilaç ama mide bulantısı yaptıysa hiç yorma kendini meyvelere yüklen biraz
aybukekurt55 Gamzegkhnn danıştım canım bıraktırdı benim antibiyotik bünyem kaldırmıyor bu da ağır geldi malesef