Dilaradefe28 hllbk99 kuzum kimyasaldir cok uzgunum benmde 35 lerde degerim boyle dustu kimyasal demisti doktor cogu kadin anlamadan hamile oldugunu adet oluyor dedi sende sanirim erken fark ettin
hllbk99 Dilaradefe28 bana kimyasal bile demedim ama bir de reglim gecikti mesela hala olamadım peki ya olmazsam
Dilaradefe28 hllbk99 olursun yuksek ihtimal olmazdan da olsanda doktoro gorun yine canim kimyasalsa olmazsan adet sokturucu verir dusen bir deger kan sonucunda yanlislik yoksa yukselmez ters bir durum vardir ihmal etme ben kimyasaldan supe ettim mutlaka gorun uzulme canini sıkma rabbim saglikli bir gebelik nasip etsin
Yigit_Yagiz_Moms Değeriniz çok az artmış zaten. Normalde 2 kat artması lazım 2 günde. Kimyasal yaşamışsınız çok geçmiş olsun
sebnemkargaci Hemen panik yapmayın lütfen testlerinizi başka hastaneleree yaptırmışsınız önerilen sürekli aynı yerde yaptırmak çünkü her hastanede sonuç farklı çıkıyor referans aralıkları farklı olduğu için yarın aynı hastanede tekrar kan vermenizi tavsiye ederim