MerveKaya38 benimde öyleydi gerçekten bağıra bağıra oldu güya anestezi ye gerek kalmamış bide en sagliklisi olmuş . Neyse geçti gitti diyorum tek sukrettgm şey rahmimin zarar gormemesi , bildiğim kadarıyla tabi. Şimdi tekrar hamileyim Allah’ım nasip etsin kucağıma almayi inşallah ♥️sonra kanamam olmuştu canped külot bezlerden kullanmstm çok rahat oldu bir hafta biraz ağrım olmuştu kanama 10 gün sürdü diye hatırlıyorum kontrole gittifimde de temizdi Allah tan pıhtı falan kalmamıştı geçmiş olsun canım