Kızlar birşey sormak istiyorum benim gebelik şekerim var ve bebeğim benden bir hafta önde gidiyor markette kasiyerlik yapıyorum doğum izinime bebegin gelişim haftasına göre ayrılma ihtimalim var mi başına gelen var mı acaba 32 de hemen ayrılmak istiyorum diyet ve takip iş yerinde çok zor oluyor