Kızlar merhaba 36+1 deyiz kızımla ama göbeğimin altında bariz Bi şekilde sarkma var ayağa kalkınca belli oluyor sizdede var mi? Bebeğimin sağlığıyla ilgili Bi terslik olabilir mi? Daha önce böyle bisey yaşamamış bilgi sahibi olan varsa paylaşabilir mi? Şimdiden teşekkürler 🙏