mineeeee idrar biyokimya yaptırdım. İdrarda keratinin 10.15 mg/dl. Spot idrarda mikroalbumin < 3 ug/ml çıktı .Bilen varsa yorumlanabilir mi.Doktor yarın gelecek ve benim aklım kaldi
Esomami mineeeee cikmamis cnm bende simdi yaptrdim normal dedi benimde 10 cikmosti o 3 ded8ginde benim 4
Ruhak mineeeee referans aralığı yanlış hatırlamıyorsam 0.00-0.14 olması lazım tabii en iyi değerlendirmeyi drun yapar
mineeeee Esomami Allaha şükürler olsun .Ama sabah akşam tansiyon hapı verdi gene tansiyonum 12 ile 13 arası cikiyir