bebikveben mutluyuz123 doğumdan sonra geçer diyor herkes. Benim boynumda da minik minik benler çıktı, onlar da geçermiş. İnşallah hepsi geçer😂😂
mutluyuz123 bebikveben benim de anlimda ve çenemde çıktı kahve rengi leke doğum lekesi gibi bide bana sa diyorlar geçer ama 😒 acaba öyle olupta gecen varmidir😅