Bebeğim 2 3 hafta önden gidiyor ve ters dönmüş doktor riske girmeyelim bu hafta alalım dedi. Ben anlamadım en azından 37yi beklemesi gerekmez miydi? Israrlarıma rağmen bu hafta alalım dedi. Önde olması erken gelecek anlamına mı geliyor😔 hafif hafif kasılma ve sancılarım da oluyor bu arada suyun gelirse sorun olur dedi ama içim hiç rahat değil 😔