Snmlsn Asliigurbuz59 ben hiç sevmem sağlık ocağına hastaneye gitmeyi. Döndüğüm an duşa atarım kendimi. İki aşıdan sonra da hemen duş aldım.
sevaldqn1 Zeynep_imveAnnesi böyle birşey hic duymadım ve bilerek de doktra sordum aynı cevabı verdi çoğu kişi de zaten alabilirsiniz yazmış başka postlara da bakarsanız bir sakıncası yok hatta kizardiginda kolanya ile temizleme dahi yapabilir
minikmucizeemaak Asliigurbuz59 Aşıyı oldum eve gelip duş aldım hiçbir sorun yaşamadım hemşire de sıkıntı olmaz demişti