Ben şuan 28+5 im ilk öğrendiğim zamanlarda çalışıyodum ama işten çıkmak üzereydim bilmeden işten çıkmadan 1-2 gün önce yağmur yağıp ıslanmıştım çok ve üstümğ değiştirme şansım yoktu o şekilde çalışmaya devam ettim işten çıktınran sonra hastalandım tabiki o süre zarfında kafamı dahi kaldıramadım ama iyileştikten sonra bütün evin işlerini hep kendim yaptım taki bu haftlara kadar artık bel ağrılarım başladı ve galiba fıtığım var ayakta fazla duramıyorum yada uzun saatler oturamıyorum uzun uzun yatamıyorum ayağa kaltığımda batma oluyor kuyruk sokumumdan yukarı gerçi hala bi yardım almadım kendim yapıyorum ama gün gün yapıyorum yada sabah ve akşam üstü olarak 2’ye bölüyorum işleri 😊