Bende de roza var, seboreik dermatit var. Bi sürü şeye alerji var valla ne yapacagımı bilemedim. Hep steroid temelli kremlerler yatıştırıyodum kaşıntılarımı simdi onları da kullanamam
İnşallah bi dermatoloğa gidip tekrardan danışma alıcam ama zaten normal zamanda çözüm bulamadılar simdi hic bulamazlar. Cilt kuruluğuna önerileriniz neler
Ne kullanıyorsunuz hanımlar
Bazen gercekten kasıntılar cok perisan ediyor beni