Merhaba kızlar adetim 3 gün geçikti kaç gün önce erken gebelik testi yaptım negatifti ama kasık ağrım var yorgunluk falan var acaba adet mi olucam yoksa hamilemiyim bilmiyorum bide bir hafta önce gripten dolayı serum almıştım o adeti geciktiriyor mu acaba ondan mı oldu cevap verirseniz sevinirim