yamanagihan Ben bazı şeyleri almaya başladım indirim bulduklarımı. Ama öyle büyük ürünleri henüz almadım çünkü erken diye düşünüyorum sizce kaçıncı ayda almalıyız ?
Snmlsn yamanagihan ben mecburiyetten bazı şeyleri 6. Ayda aldım. Ama asıl alışverişimi 7 7 buçukta yaptım. Şimdi 38. Haftadayım eksikleri alıyorum.