Benim bebeğimin suyu fazla ve karın çevresi 1 hafta 10 gün kadar önden gidiyor. Doktorum direk şekerden şüphelendi şeker yüklemesi yaptım çıkmadı. Sizin doktor neden yapma gereksinimi duymamış acaba . Bir nevi diyet yapıyorum . Karbonhidrat ve şekerden uzak dur şekeri yüksek meyve tüketme. Sebebini sordum doktora öncelik şeker diye düşünüyolarmış şeker çıkmazsa sebebi bilinmiyor dedi ve bebek anormalliklerindende kaynaklanıyormuş yani yutkunma sorunu gibi ama detaylıda çıkardı olsaydı dedi doktorum. Biraz sık takip gerekli. Erken doğum riski ve kordon sorunu oluyormuş. Ama çok korkulacak bişey yok dedi. Suyu çok olupta doğurduğum hastalarım var dedi. Ki keza benim annemde öyle beni doğururken suyum fazlaymış. Genetikte olabilir dedi benim için . Yarın doktora gideceğim bakalım inşallah normale dönmüştür . İçini ferah tut korkma strese girme hiç. Ve iri bebeklerdede su fazlalığı olabiliyormuş . Benimki haftasına göre kilosu fazlaydı . 28 haftalığım 25 te öğrendim. Ara ara şekerime tekrar bakılacak öyle demişti eğer normale dönemezse .