Ben de bugün 2. Serklajimi oldum ilki 15haftalıkken ikincisini 18haftalıkken oldum bebegin su kesesi dikişe dayanmıştı bebek ise rahimde susuz kalmıştı tekrar keseyi yukarı itip 2. Dikişi atmışlar pek umudum yok başarı şansı çok düşük gibi geliyor ama inşallah 28 hafta sonrasını görebiliriz