Kediannesi1 mahperii pıhtılaşma problemi 31 haftalık ikizlerim hamileliğimin başında kanama alanı oluşunca verdi doktorum
Esmaa_Nur mahperii benmde pıhtılaşmam olduğu için verdi doktorum hamileliğimin başından beri kullanıyorum şuan 37. Haftadayım doğuma kadar devam
Hucctlzhr Kullanıyorum canım 21 haftadayım ful yattıgım icin verdi doktorum 18 haftada yatak yatışına geçince vermişti
Aysegul_my mahperii ben bebğin suyunda azalma vardı 17. Haftada hapla başladı doktorum 32. Haftada hapı kestik oksapar iğneye başladık suan 37+3üm hala vuruyorum doğumdan sonrada 10 gün vuruluyomuş sanırım
Sermec27 fadiyee normalde ben keseyi görür görmez başlıyorum ama elimde vardı hamile olduğumu öğrenir öğrenmez başladım kullanamaya