Tomurcuk18 Kızlar 16-17 haftalık olup karın agrısı yasayan var mı 😒 ara ara karnım ağrıyo bi çözümde bulamadım. Bikaç saniye olup geciyo🤷🏻♀️
Minigimgeliyor Tomurcuk18 benim de oluyodu hala da oluyor doktorum ee büyüyo annesi olacak o kadar dedi:)
Tomurcuk18 Bu arada dün kontrolüm vardı. Herşey yolunda. Doktora git diyenler olacaktır diye söylüyorum ☺️
Tomurcuk18 Minigimgeliyor Evet dün kontrolüm vardı doktorum çok Kafana takma rahmin büyüyo ondan Ağrı olur dedi ama işte burda da sormak istedim 🙈
Deletedmom411 Bende şimdi konu açacaktım. 31+6 haftalığım karnım ağrıyor 3 saattir bebek hareketlerinde de azalma var çok hafif bir kaç kez hissettim gibi var mı bu durumu yaşayan
Usakli64 Tomurcuk18 aynen suyu az ictim mi kasiklarim agrir. Karin bolgemizdeki agrilarimiz rahim genislemesi bagirsak gazlari idrar yollari mesane den de kaynakli olabilir