Agustos ayinda kimyasal gebelik gecirdim. Regl gunumden 5 gun once 1 gun sureyle kahverengi leke seklinde gelmisti. Hamile oldugumu oyle ogrenmistim. Daha once yasamadigim bir seydi cunku.
Simdi 11 haftalik hamileyim. Bunda hic yerlesme kanamasi yaşamadim.