Premsesko umrumdadegil valla bende tansiyon ölçüp not ediyorum bol bol yatışa devam 😂 zaman geçmiyor dizi önerin var mııı
Asyaegemenmom anneeoluyoruumm eğer ki gebelik varsa birlikteliğin 14. Günün de bile kaset testte çıkıyor canım . Boşuna o erken gebelik testlerine para akitmayin kaset test daha güvenilir
umrumdadegil Premsesko günde kaç kere ölçüyorsun normal mi😂 dizi önerisi bulursan bana da söyle bulamıyorum bişey 🤣
Premsesko umrumdadegil 2 hafta sonra gel dedi yaa 😢 bana kalsa hemen. Bu arada ben şu kasılma gibi bebeğin toplanmasını sordum detaylı ultrasonda. Gövde hareketi dedi kasılma tüm karındaki rahim küçülüp sertleşince oluyor dedi
umrumdadegil Premsesko bende gitmeyeli baya oldu bana kalsa bende gidesim geliyo hep göreyim diye🥲rahmin küçülüp sertleştiğini nasıl ayırt edecekmişiz ya🤔
Premsesko umrumdadegil tüm karında hissediliyormuş o mesela Şuan bizim vajinadan göbek deliğine kadar rahimmiş