Attoya merhaba bende de zaman zaman karnımda sertlik oluyordu 25. Haftamdayım. Bugün doktora gittiğimde rahim içinde kasılma olduğunu, rahim ağzı uzunluğumuun iyi olduğunu, önlem amaçlı progestan başladı. Ama ciddi bir durum olduğunu dikkat etmemi istedi. Sizde de ilk başladığında nasıldı? Nelere dikkat ettiniz?