Seval0sevall elvangnc 3 kere düşük yaptım geçen ay 6 eylülde düşük yaptım 2 kere tek beraber oldum kısmet artık
hllbk99 Merhaba benim de beta testim 4 gün önce <5 çıktı normalde bugün regli olmam gerekiyor fakat olmadım sizce ne yapmalıyım
Meryemgrcy elvangnc bizim 3.81 di on gun sonra 1314 oldu kendine dikkat et yükselme ihtimali yüksek. Ayaklarinin altına kitlent koyup uzan adetinin gecmesini bekle canım
elvangnc Meryemgrcy ay canm calsyrum masabasi ya Allah kismet eder insallah senn nezMan oyle ckmisyu adetten oncemi
Merve-metin hllbk99 hayırlı olsun canım bebişin rabbim sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🌸🌸