Asli_0025 Rukens rabbim bir avazda kurtarsın inşallah benimki çok mu düşük acaba değerim 5 gün geçiyor benim düzensiz olurum
Annesinin1tanesi abkse sağlıcakla alın kucağınıza bnmde <2.30 çıktı negatif diye kabullendim ve bugün gecikmenin 3. Günü böle şeyleri okuyunca acaba mı diyorum
Svklc Asli_0025 Kızımı 5700 ile öğrendim bu ikinci bunu da 15600 ile öğrendim takvimde tam 5+0 olarak görünüyordu.
Eylulerva Svklc benim ilk adet olmam gereken gün beta 61 çıktı 10 gün sonra 2600 oldu sizce normalmi bana düşük gibi geldi benimki
Sermec27 Ebosamo yani bugün tek kese gözüktü bilemem bir dahaki haftalarda ne olur ama tek olsun benim olsun 🥰 annemde ikiz doğurdu zor yani ikiz bebek