elvangnc merhaba benim de 2 küsür çıktı negatif saydım.Röntgen çektirmem gereken bi durum oldu malesef çektirdim. sonra içime kuşku düşünce evde test yaptım 2. Çizgi silik çıktı ertesi gün yani ilk değerden 3 gün sonra 31 oldu,4 gün sonra 223 tekrar,4 gün sonra 1709 çıktı en son cuma baktırdım ama henüz kese görünmedi yarın gideceğim doktora umarım hakkımda hayırlısı olur.