Kevsem hiç bı şey yapmadım kanamam vardı ama benim o yüzden progestan kullanıyordum. Kendimi çok yormadim genelde oturdum dinlendim sonra çok şükür her şey normale döndü. Doktor bı şey demedi sadece kesen küçük diyordu bide sık sık kontrole gidiyordum o zaman 10 günde bir filan