[silindi] Dnyaa56 bende içiyorum olmuyor bırakamıyorum 1 kızım var ona da gebeyken hep içtim şükür sağlıklı ama iler de bi sorunu olur mu bilemem. Şuan 2. Gebelik yine içiyorum vicdan azabı da çekiyorum ama olmuyor
Momtwo Dnyaa56 normalde içen biriydim zaten hamileliğin başlarda tiksindim icmiyordum ama sonra yine başladım özellikle stresliyken uzgunken filan aklıma geliyor içmek. Ve içiyorum malesefki. Günde 3 5 değişiyor gece özellikle çok icesim geliyo
Arzuanne Bırakmak elbette isterdim ama bırakamadım bazen 2 bazen 5 değişiyor ama şuanki bir problem yok detaylıda oldum sağlıklı oğluş
Dnyaa56 Arzuanne bende bırakmayı denedim ama maalesef olmuyor daha çok stres oluyorum içincede kendimi kötü hissediyorum
Arzuanne Dnyaa56 bende aynı ama stresten de bir kaç tane içmek daha iyi gibi stres hayattaki en kötü şey bebeğe de anneye de zararlı kanser bile ediyor