Safie2020 12+3 bulantım ve kusmam hiç olmadı allahtan,bogazım yerinde 😂bırgün normal kahvaltı yapıyorum birgün ekmek arası çorba ne bilim fındık fıstık geçiştiriyorum canım ne isterse yiyorum,özellikle bu ara çikolataya dayandım gidiyom geliyorım goflet çikolata ne varsa eşimde yıgyo eve herşeyden😂 gyno ferro sanal verdi doktor içinde demir vıtamın flık asit varmıs tadı zehir aç karna dediler ama ben bır lokma yiyip içiyorum,inşallah kasım 20 cinsiyet ayy çok heyecanlıgım😂😂 dışardanda yiyorum valla pizza hamburger ohhh miss 😂😂