sulecvkk İlk yaptırdığım testte referans dışı yazmasına rağmen ikincide neden normal değer yazıyor bilen var mı? Yardımcı olursanız sevinirim kızlar.
Amanguzelyavasyuru sulecvkk ilk verdiğinizde sistemde hamile olduğunuzu bilmiuorsaniz referans dışı yazmış olabilir.Şimdi sağlık sisteminde hamile görünüyorsanız değer normal kabul edilir.Aile hekimleri değerler yüksek çıkınca hamileliği sisteme işliyor.
sulecvkk momofmychildren normal yazması gebelik olmadığını göstermez değil mi? Kusura bakmayın ilk gebeliğim çok bilmiyorum
sulecvkk Ozge56 normal yazması gebelik olmadığını göstermez değil mi? Kusura bakmayın ilk gebeliğim çok bilmiyorum
Melos066 sulecvkk gebelik beta hcgsi 17 üstü olması lazım ama tabi düşükten yükseğe çıkar ki seninki de 17 olarak görünüyor biraz dhaa bekle inşallah vardır ❤️
Deletedmom_116 sulecvkk hiçbir sorun yok merak etmeyin tekrarlandığı için normal değer gözükür bazilarinda