Ysn kimse postlara bakmıyor ki canım. Onun için tekrar tekrar açılıyor aynı konular. Sorulcak biseyd3 değil aslında. Ne dicenki. Ben de içiyorum öğrendim bıraktım. Bu kadar basit. Oda biraz nefis oluyor. Onuda körüklemek lazım. Gerçi insan canını düşününce zaten bırakmalı ya.
Bilmiyorum nasıl bi psikoloji yaratıyor insan kendine. Bide nasıl bırakabilirim stresi ekliyorlar. Neyse inşllah içen herkes birakir