S17 Kızlar merhaba, önümüzdeki hafta tetanoz aşısı olmam gerekiyor ama günde iki oksapar iğne kullanıyorum. Açıkçası aşı ateş yapıyor diyorlar. Hem oksapar kullanıp hem de tetanoz aşısı olanlar deneyimlerini paylaşabilir mi
beyza_77 S17 bende aynı günde iki defa oluyorum iğneyi. 20. Haftada tetenoz oldum 2 gün kol ağrısı çok oldu ateşlenme olmuyor ağrı oluyor sadece. 2. Dozunu olmadım ama ben tek doz oldum
Merve1414 S17 bende günde tek kullanıyorum oksapari asida olmuştum bı sorun olmamıştı hamileliklerim yakın diye 2. Hamileliğimde tek doz aşı olmuştum fazla ara grcemeden yine hamile kaldım ebe yine tek doz yapariz dedi