Merhaba canım anneler ve anne adayları.
3 aylık bebegim var 2 aydır yüz üstü yatiriyordum deliksiz uyuyordu biryerde okudum o şekil yatırmak tehlikeli yazıyordu 1 aydır yan yatiriyorum asla uyumuyor uykuyu Red ediyor ağlıyor mecbur yüz üstü yatiriyorum ama gece uykusunda yan yatiriyorum nasıl baş edicem asla uyumuyor yan