Edareyyan Normalde karnımın ortasında vs bebeğim toplanıp yukarı doğru kalkıp kendi kendine düzelirdi sizin dediğiniz kasılma tarzı doktoruma bi sıkıntı sorun görmedi kendini ittiriyor poposunu falan kaldırıyor dedi ama bugün çok yaşadım sebebi nedir