-irem- canım büyük ihtimalle çıkar ama bazen çıkmayadabiliyor bence 10.günü bekle zaten 8gün olmuş, benimde 5.gün embriyosuydu doktor 12.gün yapalım dedi 10da yaptım dayanamadım pozitifi görmüştüm ❤️ inşallah sende güzel haberler alırsın, acele etme biliyorum çok zpr dayanması ama 2güncük daha sabır bence 🌸