aylin8181 merhaba hanımlar. ereğli devlet hastanesinde füsun hanıma gidiyorum. şimdilik memnunum. ama hastane hakkında bilgim yok. orada doğum yapan oldu mu.özel odalar var mı. tavsiye eder misiniz
Ilknur_k Arka aylin8181 arkadaşım 20 gün önce fisun hanımda doğum yaptı sıkıntılıydı süreci ama hiç bir sorun olmadan atlattı. Ben de 29 haftalığım fisun hanıma gidiyorum memnunum