Merhaba kızlar ben normalde 29 günde bir adet oluyorum perşembe günü olmam gerekiyordu olmadim cuma günü ağrım vardı kesin oldum diyip tuvalete geldim birsey yoktu pazar günü yine ağrı yaşadım ama yine olmadim.bundan 1 hafta önce kadar da goguslerim sizlamisti süt gelir gibi.ucları beyaz beyaz olmuştu.dün erken gebelik testi yaptım ama negatif çıktı bugün 34.gün hala hasta olmadım sizce neden olabilir oğlum 2 buçuk yaşında emmeyi bırakalı çok oldu ama şimdi mememi sıkınca sivi gekiyor neden olabilir yaşayan varmi aranizda