Zeyneppkkxxx Kontrole diye geldim nst de sancım gözükünce yatışım yapıldı. Akşam 9 da sezeryana alabılırım. 34+6 haftadayım. Tek yumurta ikizlerim var biri çok küçük. Dua edin sağlıkla gelsinler
bskts26 Zeyneppkkxxx Rabbim şifa versin inşallah sağlıklı bi şekilde dünyaya gelirler haftamız aynı ben de 34+6 yım
Deryagkn Sag salim kucağınıza alirsinz inşallah ikizlerde erkenden de alınıyor evet canınızı sıkmayın hayırlı dogumlariniz olsun inşallah