39+5 oldum ha geldi ha gelecekle geçiyor günlerim. 15 gün öncesinden de kapı süsü, takı yastığı ve çikolata siparişi vermiştim hep bi aksilim çıktı çikolata etiketiyle ilgili. Yarın kargoya verilecek çarşamba ya da perşembe elime ulaşacak inşallah. Acaba kargo mu önce gelecek yoksa kızım mı bilmiyorum ikisi de birbirinden inatçı çıktı