Fatma1- Sağlık olaylarında dünyanın en korkak insanıyım, iğneden vs de çok korkarım, size garanti veriyorum ,ameliyat anında hiç ama hic bisey yok, zaten o kadar kısa sürüyor ki hic bisey anlamiyorsunuzz.Mesela ben beni hala hazırlıyorlar sanıyordum ,meğer kesmişler bile,bi anda aglama sesi geliverdi