MeltemTarhan123 Meraba anneler tahlillerimde CMv IgM pozitif cıktı bu bi enfeksiyonmus Ankara zubeyde hanımda muayene oluyorum 13. Haftamdayım basına böyle bişey gelen var mı tedavisi hakkında bilgisi olan flan cuma ivediti testi sonucları cıkacak lütfen bana yardımcı olurmusunuz tecrübeli anneler
Betulkarakus4 MeltemTarhan123 ividite testinde bu enfeksiyonu ne zaman geçirdiğin belli olcak hamile olmadan gecirdiysen hiç bir sıkıntı yok
Betulkarakus4 Bak igg pozitif çıktıysa bu enfeksiyonu önceden geçirmişsin demek ama igm pozitif çıktıysa şuan enfeksiyon geçiriyorsun demek ama bu bazen yalancı değer çıkıyormuş doktor dedi değerin kaç
MeltemTarhan123 Hamile olmadan geçirmişim bagısıklıgım varmıs ama su anda gecırıyomusum sanırım ıgm pozitif igg pozitif ikiside bu sekılde cıkmıs ınternetten bişeyler okudum ama iyice kafam karıstı
MeltemTarhan123 Ozel bi labaratuvara yonlendırdı orda yaptırdım ıvedıte testısımı cuma cıkacak acaba oda pozitif cıkarsa kürtaj flan mı ıstıcekler ya da bebegım allah korusun bısey mi olcak dıye endişeleniyorum
Betulkarakus4 MeltemTarhan123 şuan enfeksiyonu geçiriyor olsan bile bebeği etkilicek diye bişey yok o bi olasilik
MeltemTarhan123 Hayır etlik zubeyde hanım da devlet hastanesi dktor ıstedı evet pozitif cıkınca enfeksiyon kliniğine yonlendırdı enfeksiyon kliniğide ozel labaratuvara
Betulkarakus4 MeltemTarhan123 bak doktor bana dediğini soylim değerin düşük bazn yalancı sonuç oluyor bu ne olur ne olmaz ividite testi yaptirdim kesin olsun dedi
MeltemTarhan123 Betulkarakus4 evet ıgg onceden gecırılmıs olan ıgm su an yasanan mıs benım ıkısıde pozitif cıktı insallah bebegime olmaz bişey
MeltemTarhan123 Betulkarakus4 bizim doktor dırek enfeksıyon var dedi yolladı enfeksıyon bolumune ordan ogrendım biraz bişey ama sanki oyle bi cevap verıyolar ki zorla konsuuyo resmen babamın hayrına calısıyo sanki duzgun bi sekilde acıklasa bu kadar endiselenmezdim
Betulkarakus4 MeltemTarhan123 ben de çok üzülmüştüm internette habire araştırdım insanın morali bozuluyor