Merhaba.. Bende gebelik şekeri çıkmıştı şeker takibi yapıyorum ve ünsiline başladım ama bu aralar içimde bi korku oluştu okuduğum postlarda şeker yüzünden bebeğini kaybetmiş bissürü anne var şuan şekerim güzel çıkıyo herşey normal 15 günde bir doktor kontrolüm olcak elimden geldiğinxe dikkat ediyorum ama şeker bu ne zaman çıkacağı belli değil bu korkumun önüne nasıl geçebilirim sürekli bebeğime bişey oldu mu olucak mı diye düşünüyorum
Dün biraz diyeti bozdum mesela şekerim yükselmişti tatlıyo biraz abarttığm için ünsilini oldum ve normale döndü bir kere çıkma zarar verir mi ne boyutta zararı var bilgisi olan arkadaşlar bilgilendirebilir mi?