bdenerigokce Yer daraldığı için pek hareket edemiyor zaten ama bugün sanki hiç vurmadı🤷♀️ eşime küsüm zaten her şey yorucu (hamilelik) bir de o yoruyor diye konuşmuyorum acaba ondan mı😳
Snmlsn bdenerigokce hiç hissetmiyorsan hemen dinlenmeye geç. Bebeğin sevdiği bir şeyler ye dinle. Artık önemli haftalardayız çünkü. İhmal etme lütfen.
kubraayman bdenerigokce benimde öyle 37+2 cok hareket etmiyor yeri daralıyor cok uğraşıyorumm sola yatıyorumm az az hareket ediyor..
bdenerigokce dilaraRecep öğlenden beri hiç hissetmedim ya da ben hissetmedim🤷♀️ genelde akşamları coşuyor ama gün içi de az da olsa vururdu
bdenerigokce Snmlsn ders çalışıyordum uzaktan eğitimim var baya oturdum bugün. Şimdi uzandım sağdan bi ayağını uzattı sanki 🥰 takipte olacağım, teşekkürler 🫶
Snmlsn bdenerigokce arada böyle korkutuyorlar işte. Aaaa anneyi korkutmak yok. Hemen tekmele annenin canını da biraz yakabilirsin. Sana serbest ufaklık. Hiç hareket etmezse hemen gidersin doktora 😇
bdenerigokce kubraayman ayyyy bazen de çok vuruyor, neye göre değişiyor hiç bilmiyorum. Geçen resmen hiç durmadı e hani yerin dardı dedim yani 🥰😂
bdenerigokce Snmlsn bugün biraz durgun gibi, hafif hafif tekme sertleşme hissettim ama dün ve öncekiler gibi değil sanki 🤷♀️ yarın randevum var bakalım